2008-09-16 | 22:15:46

Hujeda mig en sådan dag.

Idag har vu haft en lång men underbar dag.
Jag började ju med jobb på morgonen, seg var jag men det gick det med !!(ska bli kul o se om någon märker de nya i mejan. ;0) ) sen gick vi ut o käkad elunch, jag, Robban, Martin och Dallan. Blev en del förslag till ryktessprinding. ;0)
Sen så åkte jag och Robban upp till Lule för att uträtta lite ärenden. Jag hittade äntligen de skorna som ja letade i hela Stockholm, åsså fanns de i lilla LuleÅ....rolig hiostora som ja berättar senare. Bild kommer senare.
Sen åkte vi förbi min älskade farmor och farfar och blev bjudna på fika som vanligt. Skönt att bara sitta i deras välbekanta kök och småprata lite.
Sedan skulle vi ut till Storheden, påvägen hittade vi en Niklas som vi kidnappade och tog med oss. På djurmagasinet letade jag reflexer åt herr Dexter.....som ändå blev fel......haha. Plus att ja köpte presentpapper.
Sedan drog vi till Niklas och Maria. Där vi fick både middag, efterrätt och trevlig sällskap !! Tiden sprang iväg så himla snabbt att moffa fick åka och "lösa ut" Disse. Vi såg lite Idol och skrattade gott. Eftersom min kära far går och lägger sig rätt tidigt så var vi tvunga att åka hemmåt, svängde förbi Bä en snabbis. Där en joddlandes Dex inte alls kunde ha "dräkten".
Hämta hunden och pratas lite med mor och far.
Nu är vi hemma, Robban lagar sin lunch och jag sitter här och läser bloggar i mina nya skor. ;0)

I morgon är ja ledig, så då ska jag ta förmiddagen till att se serier och eftermiddagen till att byta gardiner och göra höst i lägenheten.
Nu ska jag strutta vidare i mina skor och sen är det sängen. Jag är helt slut.

Puss på er alla !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback