2008-09-21 | 11:26:06

Skoförvaring.

Tanken var att ja skulle försöka sova lite. Mamma ska ringa och väcka mig vid tolv. Men det går bara inte. Måste köpa halstabletter direkt när jag kommer till Coop.
Så jag började rensa ut våran garderob på sommarskor. Jag har börjat ha en del skor, som faktiskt passar och inte är gympadojor. Jag har börjat tycka att skor är riktigt rikigt roligt. Vagabond och Scorett är ex. på två märken som håller skor i storlek 35. Hur underbart är inte detta ??!!
När jag rensade så insåg jag att jag skulle behöva lite förvarningslådor, till de skor som ja är mest rädd om. Tittade lite på Ikea med de hade ingenting i den stil jag hade tänkt mig. Har någon nå tips på andra ställen som har bra förvaringsstuff, och tips på hur man kan försvara sina stövlar på bästa sättet ??!!

Nä nu ska jag gå och smörja in min mammas brudskor. Den är en ursöt vit sandal som jag fått ta över. Passar till allt, som finsko, partysko ja u name it. Vem vet kanske bär jag den själv den dagen jag får stå som brud. :0)

Kram.

Kommentarer
Maria skrev:

inreda.com, (http://www.inreda.com/produktViewStor.asp?ID=8722 eller http://www.inreda.com/produktViewStor.asp?ID=8724) lite dyra men har man tur finns de på rea, jättefina. Finns för stövlar och vanliga skor. Praktiska när man kan öppna dem från sidan så man inte behöver ta ut hela lådan... Kan rekommendera stövelboxen (men scorettstövlarna finns i lyxiga kartongen:))



2008-09-21 | 18:02:45
URL: http://www.oppabergasa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback