2008-09-19 | 21:55:42

Staying alive.

Phu de blev lite stressigt precis innan Coop. Men ja stämplade in två min i så.
Nu är biljetterna bokade iallafall. Och min separationsångest för att lämna Disse har slagit rot.

Jobbat gick ok, lite less på Bregott nu haha. Bra folk som jobbade så det gick hyfsat fort iallafall. Tror ja har börjat tycka det är lite roligare att jobba igen. Eller så är det denna nya energi som ja känner att ja har fått. Inte kan väl två Yogapass göra allt detta ??!! Men jag är inte lika trött i "själen" längre utan nu när ja blir trött så är det i kroppen.

Det mystiska telefonnr som ringt som en tok visade sig vara folk som vill att vi ska hjäpa till vid Goldendagen. Ska se hur ja jobbar och hur det känns, men nog skulle de väl kunna vara roligt.

När ja kom hem fanns det tacos och en söt hund och en söt husse. Kan de bli bättre kan man ju undra.Vi har ätit, sett lite CSI osv. Nu känner ja mig ganska så trött och lite nervis. Ska vara på Kollo i morgon och jag är verkligen inte hemma där. Hoppas de går bra.
Hm vad mera, jo Disse och jag tog en cykeltur på fm, han är hur skön som helst att cykla med. Kan han honom lös och han springer ändå brevid utan konster.Han verkar åsså verkligen tycka om det vilket är kul.

Jag vill ha en varm, skön vinterjacka i år. En sån som man kan krypa in och må gott. Gärna en röd en. Tittat på lite olika och hittade två från Everest, självklart så tyckte jag bättre om den dyrare. Men ja såg nu även ng intressant hos Didriksons....tål att tänkas på.
Nä nu ska ja snoka runt lite på Tradera och sen sova.
Ajdöss.

Kommentarer
Frida skrev:

Tack så mkt :)

Min hund kommer från Söderköping "Höstglädjens kennel" Underbar uppfödare kan man säga :D

2008-09-19 | 22:31:32
URL: http://gelepuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback