2008-09-19 | 10:38:47

Morning.

Morgon stund har guld i mun.
Iallafall om man har lite tid på sig. Jag tycker om att kliva upp, busa lite med Disse. Fixa honom mat. Kolla igenom allt jag har på datorn, efter en stund så kommer en hungrig kille och vill ha mat. HAn får mat, jag gör min egen frukost, plockar in tidningen och läser. Lite tid att vakna till, ingen stress eller jäkt. Sånt gillar jag.

Åhå nu ringde pappa, han kan tänka sig att följa med till Stockholm han med !! Yes då behöver jag inte välja mellan mamma och Rob. Då får pappa och Robban gå på museum och dylikt medans ja och mamma shoppar. Sen kanske de blir att gå på någon revy eller dylikt på kvällen. Skojsigt ska det då bli !!
Robban måste bara kolla med Kenneth att han kan ha Disse då våran ordinarie hundskötare ska med. ;0)
Hoppas nu bara att det finns hotellrum åt alla....mamma ringer just.
Håll tummarna !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback