2008-09-08 | 21:55:47

Våran dag i bilder.

Här kommer Disses och min promenad i bilder.


Vi började gå efter stigarna. Här har jag ridit många gånger och insåg snabbt att jag hittar fortfarande bra här. Så då gick vi lite mera offroad.
Ljuset i skogen var helt fantastiskt, och solen värmde bra.

Diesel fick damp några gånger under färden, lyckorus skulle ja tro.

Ibland tyckte han att ja var för långsam och la sig för att vänta in mig.

Men KOM nån gång då !!




Snusläppen.

Matte lekar lite.....


Lilleman i ett nötskal.

Matte satte sig i en glänta och mös i solen en stund.....

....medans Disse, han lade sig i skuggan.


Hihi.



Jag hade ju såklart glömt att ta med mig vatten ut i skogen, så när Disse hittade lite blev han överlycklig !!


Jag fick mig ett gott skratt, för inte kunde jag ju bli arg på honom inte.


Nöjd med sig själv hoppade han in i bilen o vi kund eåka hem (ljuset är med flit.)


Vi var båda nöjda, men trötta efter prommisen. Behöver ja nämna att när husse kom hem så blev det badkaret för Diesel ??
Det var så skönt att ströva omkring i skogen och bara låta tankarna flyga. Jag känner verkligen att jag kan lita på Disse, han har stenkoll på vart jag är och svänger ja av så kommer han direkt. Tror vi kan tacka M. Mohlin och "Inkallning är så mkt mera." för det. Den boken var verkligen super, speciellt som ny hundägare. Jag kan slappna av och behöver inte ha koll på honom hela tiden, även om jag omedvetet alltid kollar vart han är och vad han gör.
Vi ska föröka hinna med någon fler prommis där borta innan snön kommer. Det var en underbar dag.
Alla bilder är dock oredigerade, för ja och Maria har inte hunnit sätta oss ner och lära mig ännu. På digital scrapbooking är det super enkelt, men ja vill lära mig photoshop åsså.

Nu sk ajag gå och mysa med pojkarna mina.
Ha en mysig kväll.


Kommentarer
Sofia skrev:

Jenny det är ju just därför man ska ha en svart hund!:D:D Men vilka underbara bilder! Kram Sofia.

2008-09-09 | 09:39:49
URL: http://www.sofiaberggren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback