2009-04-16 | 10:43:47

Ganska oplanerat idag.

Tror ni at tjag fick någon panik igår då. Tänkte att jag gör bort att söka skola idag iallafall. När jag äntligen kommer in på studera.nu så ser jag att den 15 !! är sista anmälningsdagen. Skojjar du att det blev en hel del skrik och panik här hemma. Det hjälpte int emkt att sidan höll på att tjorva varje gång den skulle ladda. När allt var klart såg jag ut som en tvättbjörn och hade en pul på 220 minst. Det tog ett tag innan jag kunde somna det vill jag lova.
Tjugo över nio så bestämde sig hundarna att det var dags för matte att kliva upp. De fick mat och jag satte mig för att läsa PT ute i solen.
Vi har även hunnit med att leka SPA, klippt tassar och klor. Eskil är så söt för han somnar. Diesel är det väl ok med så länge man inte är vi bakbenen. =0) Funderar på att bada Ekke idag, tar en i taget för det tar sån tid för dem att bli torra, trots att jag blåser dem. Kanske borde köpa en ny hårtork, en mega super bra en !! de båda bryter nämligen i grått just nu. Ursch denna sand !!

Dagen är ganska så oplanerad. Vi har styrelsemöte idag klockan ett. Jag hade tänkt hinna ner på stan inna. Behöver en ny dagkräm för jag funkar inte alls ihop med den jag har nu. Kanske blir det en ny mascara oxå. Sen så såg jag en jätte söt kjol på Gina som jag tänkte smyga in för att prova.

Sen såg jag en söt klänning oxå, men den finns inte på hemsidan så den kan jag inte lägga upp. Dock hittade jag en del annat fint på hemsidan, inte bra !!
 
Sen skulle jag behöva ett par chinos oxå, men vi får se vad det blir. Ska inte handla upp hela lönen idag, så ni behöver inte vara oroliga !!

Nu lite mat !!

Kommentarer
Theres skrev:

Hey babe, bilderna syns inte... Jag vill se vad du vill ha för någe.



Pussar

2009-04-17 | 09:49:18
URL: http://theressorvag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback