2009-08-25 | 14:49:55

Kort paus.

Jag kan inte hålla mig härifrån. Bloggen är mitt ställe att ventilera. Och även om jag inte skriver om det personligaste oc även om allt inte känns som om det är på topp,  så är det lite terapi att sitta här och plita ner ord.

Stockholm var såklart bra, hade ni väntat er annat ??!!
Flygresan var dock hemsk, alltså inte för de andra, utan för mig. Ingenting hände, knappt nå turbulens. Ändå satt jag där, nästan hyperventilerade och trodde jag skulle dö.
Jag behöver seriöst hjälp för detta !!
Tips mottages gärna !!

Varit på skolan en sväng idag.
Nu hade jag dock tänkt sätta mig ner med en kopp T och läsa alla era bloggar. Bloglovin är ju faktiskt super !!
JAg dissade det ju först (vet inte varför.) men nu är det ju det enda sättet att hålla koll på alla bloggar enligt mig.
Alla som känner mig vet att jag är lite som en gammal kärring, ingenting nytt och allt var bättre förr !!

Men vem vet, jag kanske lär mig med tiden ??!!

I´m back !!



Update: Öööööö 194 inlägg på bloglovin. Har ni inte gjort annat än suttit framför datorn människor ??!! ;0).


Kommentarer
Kristine skrev:

Flyg ofta! Prata med flygvärdinnorna. Under min flygrädda tid frågade jag om minsta ljud. Då brukade de komma och berätta så fort det skulle hända något nytt.

2009-08-25 | 16:42:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback