2009-08-18 | 18:30:04

Woj woj.

Såklart började det åska när jag kom till stallet. Det är TREDJE gången som det åskar när jag och T är tillsammans där. Det är oxå tredje gången vi är där tillsammans. Jag anar ett mönster.
Hur som haver så red ju då T för att de åskade och regnade sjukt mkt. Men hon blev lite trött och jag var inte sen att hoppa upp (självklart hade det slutat åska vid det här laget.) Han gick bra idag, jag kom åt honom i bägge varven och han jobbade hårt.
Söta T hade köpt mig en present, jag får present för att göra ngt jag älskar. I like this !!
T och två tekulor, grymma såna, min favorit modell.
T frågade även om jag ville vara medryttare på prinsen.......jag hade gärna velat skrika JA !! Men ja behärskade mig och svarade i vanlig samtalston.

Tack T för att jag har fått förtroendet, jag vet att du är petig med vem du låter ha honom. Det gör mig glad ändå i i själen.

Det blev lite stressigt där på slutet och jag fick ila hem för att hinna till min ögonbrynstid. Även denna gången så höll jag på att somna. Det är ju så skönt. Dock tog hon i lite väl mkt och mina ögonbryn blev en aning för magra.

Fick just ett telefonsamtal, Diesel får gå för chapmpionatet på lördag !!
SPÄNNANDE !!
Dock är jag i Stockholm så jag får överlåta honom åt andra. Men det ska nog gå bra, hoppas jag då !!


Mat kastar jag i mig, ska snart möta upp Plinga för vidare färd till plastpartyt !!

Höres !!


Små stackars nedbantade ögonbryn.

Kommentarer
Anonym skrev:

Hejsan.

Lycka till med jakten på championatet, även till studierna. så kuloch spännande att sätta sig vid skolbänken igen.

Kram / Veronica o vovvarna

2009-08-18 | 21:49:30
URL: http://veronicach.blogspot.com
Ulla skrev:

Klart att vi håller både tummar, tår och tassar för ett SVCH på lördag.



LYCKA TILL

2009-08-19 | 21:30:10
URL: http://www.gottigottas.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback