2009-02-07 | 11:00:47

Att sättas på prov.

Äventyret gick bra, även om jag blev lite besviken. :0( Aja de får gå ändå.
Passade på att ta ut hundarna medans jag ändå var påpälsad (alltså jag bar INTE päls.) De fick busa av sig på innergården. Eskil fick tom ett il och skuttade runt med grabbarna D en sväng. Sen ville han mest snöbada. ;0) Jag hade dem alla tre lösa och det gick fint, förutom att Dex ville ut först av alla, vilket resulterade i att han sprang rakt i glasdörren här nere. *hihi* Han klarade sig fint måste jag tillägga, han fattade nog inte riktigt vad som hände.
Påväg upp i hissen så bestämde den sig för att testa oss alla, först åkte den upp till 6:an, där klev de på en trevlig herre, de satt alla tre som små tända ljus !! Sedan istället för att åka upp på 7:an, så åkte den ner på 3:an där en tjej klev på, fortf. tända ljus. Ner på 2:an hann vi en sväng oxå samt 6:an en gång till. Phu vi klarade alla test. De var hur duktiga som helst, och jag tror minsann att Eskil var lugnast av dem alla !! Nöjd matte samt dagmatte berömde dem massor och kände sig lite sådära lagom stolt. ;0)

Nu väntar lite frukost, eller iallfall en kopp T. Det var riktigt gott Camilla, och alla ni andra. Synd att de inte var så många påsar i förpackingen, fast iof då får man ju köpa nytt lite oftare, me like !! Jag känner lixom en viss spänning när jag får köpa med mig T hem....sjukligt !! Nåja gott avr det då och jag hann med två koppar igår, och nu ska jag ta dagens första.



AAAAAAAAAAAAAAAAA såg ju just att Tefrossa fått in en massa nya teer, hur gott lät inte "En sprucken rosa tekopp" AAAAAAAAa det lät ju hur gulligt som helst, ett sådant T måste bara flytta hem till mig. OCh de nya tesilarna var ju oxå fina.....hm någon som är sugen på att göra en beställning med mig ??!!

Nu är vattenkokarn klar !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback