2009-02-05 | 22:05:06

Huvudsaken.

I sånt här väder är det inge roligt alls att vara hundägare. Snön viner, det ligger ett tjock täcke på marken för att Piteå kommun slösade alla pengar på annat än snöskottning.
Men hundarna tycker livet är ASKUL !! De hoppar, jagar varandra (ja ni läste rätt.) och rullar sig i snön. Nosarna, hela huvuden ja tom hela Eskil fösvann en stund under snötäcket.
Och det är väl det som är huvudsaken, att de är lyckliga. Eller var det mössan ??!!

Inte mkt som har hänt annars, jobbat min dag och nu är jag gräsänka tills R slutar. Blir att äta några apelsiner, dricka lite T och läsa lite tidningar. Självklart ska jag läsa igenom "mina" blogggar oxå.
Först ska jag dock ringa till min lilla mamma !!

Trevlig kväll !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback