2009-02-03 | 21:45:57

Allt är inte vackert.

Sedan vi kom hem från skidturen har vi mest polymasat. Jag njuter av känslan att vara ledig i morgon, få sova hur länge jag vill och äta frukost och mysa på. Som ett litet lyckopiller.
Vi har ätit middag, det har hundarna oxå. Hunnit vara ute med dem en sväng, tvättat av smutsen från min kropp och suttit och kollat på asos de har ju specialerbjudande med ENDAST 10 kr i fraktkostnad oavsett hur mkt man beställer !! Betydligt billigare än då jag har beställt därifrån förr, då har det legat runt 150 kr. Hittade lite småsaker, inget stort såklart när det är billigt. Ok några stor saker men de kändes lite väl dyra just nu, försöker ju lixom hålla igen på shoppandet. Ska dock prata lite med samvetet, kanske blir det att klicka hem ngt litet roligt iallafall.

Här kommer några av mina favoriter.

Reiss Cashmere Mix Stripe Knit Mini Dress With Button Detail
Reiss Cashmere Dress.
ASOS Cherry Hardcase Purse
ASOS Cherry Hardcase Purse
Disney Couture 14ct Gold plate Sitting Tink Pendant
Disney Couture 14ct Gold plate 'Believe' Tink Necklace
Två otroligt söta halsband från Disney Couture.

Sen fanns det en del saker som absolut inte föll mig i smaken iallafall !!
Bebaroque Roxy Heart Stocking
Fast de sägs ju att smaken är som baken, och tur är väl det !!

Nu ska jag krypa ner i soffan och smörja in mig lite efter badet. Kanske läsa lite tidningar. Självklart tar jag mig en kopp T åsså.
Just jag, nu är då Disseman anmäld till Mars-utställningen. så nu får ni börja hålla era tummar och tår !!

Ha en trevlig kväll !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback