2009-01-02 | 13:00:26

Hemma igen.

Nyss hemkomna från paradiset. R har redan åkt och jobbat, den stackaren.
Jag ska inte sitta här och berätta allt för er nu. Utan jag ska göra som mina så visa pappa sa. Sätta mig i soffan och försöka behålla det lugn som jag hittat i Iggejaur. Stan, datorn och bilderna, allt får vänta. Nu är det T-koppen och jag som gäller.


Måste dock erkänna att jag har hunnit vara in på HMs hemsida och tittat på bilderna från deras vårkampanj. Otroligt fina !!

Kjam !!




Hm lägenheten känns VARM !! Måste nog skruva ner lite element !! ;0)

Kommentarer
Maria skrev:

HAHA! Jag sa ju det!! Man svettas ju ihjäl hos er :)))! Iggejaur har en omvändande effekt :)! Puss och kram på er och miljoner tack för en toppen-nyår!



2009-01-02 | 20:51:43
URL: http://oppabergasa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback