2009-01-22 | 13:19:25

Jag ber om Burträsk.

Hejsan ursäkta min frånvaro. Men jag hade turen att bli magsjuk igår.....räckte de inte med att jag var dålig i söndags ??!!
Och det var inte vad jag var van vid, brukar bli dålig på morgonen och sedan brukar det bli bättre vid ett, två tiden. Igår hade jag konstant ont i magen i TJUGO timmar !! Tror mig jag är ingen människa som är br apå att vara sjuk !!
Idag känns de lite bättre. Försökte äta glass med då började det leva om i magen, så det blir väl flytande föda ett tag till....*suck*

Det braiga med gårdagen var ju att R kom hem, och han hade med sig en massa T, en liten present (bodybutter från Body Shop.) och såklart sig själv !! Även några saker som ja ska lotta ut här på bloggen. Måste bara fixa och dona lite.
Gina Tricot jeansen var helt slut i min storlek, detsamma för de bruna skorna. Fick dem i svart. De avr snyggare i brunt men ja tror svart funkar åsså.
Tusen tack love !!

Nu ska jag krypa ner i soffan an stund. Vi får höras.


Det är sånna hära dagar man ska ha en bärbar datta !!

Kommentarer
Fia skrev:

krya på dig



En tävling du inte borde missa :D



http://mariasdagbok.blogspot.com/2009/01/nyhet-p-min-blogg.html



kram





2009-01-22 | 13:32:24
Bobban skrev:

Det heter "dator" inte "datta"!!

2009-01-22 | 15:51:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback