2009-01-31 | 16:33:18

Piteås egen modeguru !!

Så var man hemma från jobbet. Skönt. Ikväll ska vi tydligen bli bjuden på både middag och fika. Det lönar sig minsann att ha en stark karl !!

Måste ju berätta värsta grejen !! Jag är numera en modeguru vi satt o kollade i Klick !! på jobbet. Och Sofi hade valt ut några plagg som man bara var tvungen att ägen våren -09. Självklart (ironi) så ägde jag ju några av nyckelplaggen, och ett var då byxan med dragkedja längst ner. (de som jag köpte igår, I LÖV THEM !!) Sen så hade jag kollat på tröjan som fanns med på uppslaget, men tyckt den var jätteful. Så då kom vi ( de få som fanns i lunchrummet.) fram till att jag är ju en modeguru (för ja hade ju uppmärksammat tröjan iallafall.) Så nu på måndag ska jag trava in till Thomas med min avskedsansökan och så ska jag börja att följa mitt kall. Jag ska som Marith sa gå runt på affärerna här i stan och slå folk på fingrarna när de plockar i fula kläder !! Jag tror det kommer bli en hit !!

Håhåjaja nu blir det ill att vila så jag orkar med kvällen. Sedan ska ja börja plita på pappret till Thomas. ;0)

Pöss !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback