2009-01-24 | 17:50:40

Tröst-shopping.

Ännu ett gnäll inlägg. Fick gå hem från jobbet idag, lyckades hålla mig tills jag tog mig in genom dörrarna här hemma. Sen var den rosa skurhinken min vän.
Just nu är jag mest sur för att M och J ska ut o fira sin, vad de nu avr-årsdag på Valdinos. Och de ville att vi skulle följa !!
Självklart går de ju inte, magknip och eventuella avkastningar känns inte så himlans skojsigt att ta med sig på restaurang. Jag är super pissed just nu !! Förstår vilken trevlig kväll vi had ekunnat ha. Istället är det soffan som gäller.

Jag har tröst-shoppat lite. Denna byxan från Gina, den blir nog snygg till sommaren, den ett vitt linne och min körsbärskofta från HM !!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback