2009-07-25 | 16:54:13

Dop, med och utan hund. ;0)

Hemma igen. Det var ett mysigt litet hemmadop. Gemytligt och personligt. Jag tror att om jag någon gång får barn så ska jag döpa hemma om möjligtheten finns.
Tog lite bilder, inte så många som blev bra. Sen vill jag inte heller lägga ut folk på bloggen som kanske inte vill finnas där. Så det blir lite småglimtar.


Dopljuset tändes.



Dopskålen.



En mångsidig präst.



Utanför regnade det hela tiden.


Sen hör och häpna har jag tagit lite outfit bilder. Ljuset är väl sådära och det är inte alltid lätt med två glada goldenpojkar !!




Med kavaj.....och Diesel !!



Utan kavaj......med Diesel.



Med Diesel.



Med Diesel och Eskil. =0)





Som sagt vädret är inte med oss i helgen så jag ska ta mig en funderare om jag ska ut ikväll igen eller inte.
Har iallafall hittat kabeln till den andra kameran, så när den är laddad blir det bilder från gårdagen !!


Kommentarer
T skrev:

Grymme snygg klänning. Och kavaj!



Kramis

2009-07-25 | 23:24:50
URL: http://theressorvag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback