2009-07-31 | 21:48:02

Kära Cissi.

Åh vad det var kul att träffa Cissi igen. Vi tog en fika på Ekbergs innan vi gjorde stan osäker.
Vi surrade om allt och ingenting. Vi har inte träffats på ett halvår och det spelar ingen roll. Helt underbart !!
Har vi tur så får vi träffas igen i morgon för att dricka lite vin.

Sitter ute på stugan just nu och försöker känna lugnet. Går lite sisådär.
Så mkt jag vill hinna med, så många att träffa, samtidigt som jag vill ha dagar för mig själv då jag inte gör någonting alls.
Två veckor kvar.


Diesel är lite dålig i magen stackaren. Inte för att det märks på honom alls. Dock är han lite sur för att han inte får någon mat att äta. Han håller ju på att svälta ihjäl !! Att ingen förstår det !!
Inte alltid lätt att vara golden i detta huset.

Nu ska jag ut för att plocka lite blåbär, som ska bli båda paj, plättar och muffins.
*mums*

Kjam !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback