2009-07-23 | 11:27:11

Kom inte och säg att det är lätt att vara tjej !!

Det ska jag säga er att inte är det lätt att vara tjej i denna staden. Först innan jag varit ut så valde jag ut kläder för dagen. Sedan tittade jag ut genom fönstret och molnen låg gråa över himlen. Hm ok bara att byta, sen när jag var ut med hundarna så sken solen men det blåste. Bara att byta igen.
Så nu sitter jag här i min tredje outfit och nu får det duga !!

Väntar på att mamma ska komma in till stan. Vi ska gå och fika på ett kafe´ som heter Krokodil. Ett mysigt ställe som jag och mamma försökt fika på sedan nittonhundra kallt. Det har alltid varit fullt när vi har varit dit. Idag ska vi dock stirra ut folk till de går !! =0)

Sedan måste jag bara få ifrågasätta varför man tar med sig hundar in på festivalområden, speciellt på kvällarna ??
Det är ju inte så att hundarna har ut ngt av det, så varför ??!!

Nä nu ska jag ta på mig ett par skor och bege mig nedåt. Mamma borde vara här snart.

Ha en trevlig torsdag !!

Kommentarer
T skrev:

Du kommer då helt klart att vara den snyggaste på årets fesival! För bara så du vet det, trots alla komplex för haka och sånt, så är du snygg så man blir lite avis :P



Puss gumman!

2009-07-23 | 20:40:20
URL: http://theressorvag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback