2009-03-20 | 09:11:32

C-uppsats.

Inatt blev ja av med båda VISA-kortet och SIM-kortet, telefonen blev kvar.
Ja det avr ju alltså en dröm. Och ingen kunde hjälpa mig att hitta ett nummer så ja kund eringa och spärra kortet. Tillslut kund ejag gå in och kolla hur mkt pengar som hade försvunnit, 80 000 hade han snott. Hur jag nu hade de pengarna på mitt kortkonto.
Nåja jag vaknade och korten var kvar.
Nu sitter jag har lagom slö, ska snart göra mig klar för att ta Theo till Lulä och möta upp M. Hin har möte med sin handledare angående C-uppsatsen. Det bästa med den uppsatsen är att hon ska åka till Iggejaur och skriva lite, och vet ni vad ?? Jag får komma jag med !! Längtar efter Igge, tystnaden, brasan, hundträningen och snaskätandet !!

Håhå håhå nu blire frulle och se ska jag rulle !!
Jag är ett geni !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback