2009-03-10 | 22:46:29

Omgörning !!

Nu vill jag göra om i läggan !!
Funderar på en chokladbrun fondvägg i köket, fast då måste ja ju även byta ut de gröna tapeterna som sitter där. I vardagsrummet skulle jag oxå vilja få upp en fondvägg. Jag är ju dock så grymt dålig på såndt dära, skulle behöva lite hjälp av mina peeps !! Kanske borde fondväggne i rummet varit bakom TVn, men den hänger ju på en träfond och jag tvivlar på att min stackars pappa vill lyfta ner den för att sedan hänga upp den igen. Men kan man lixom ha en fondvägg på väggen bakom soffan och TVn, eller skulle det se jätte mega knasigt ut ?? NI som har varit hemma hos mig, vad tror ni ??
Hallen är jag lixom åsså sugen på att förändra. Få in en helkroppspegel samt byta ut lite färger.
Hjälp mig någon !!
Sen kanske inte chokladbrunt funkar till en björkfärgad (visst är den björk !!) köksinredning......hm måste kolla upp det dära.
Jag vill verkligen göra förändringarna NU......det är ju inte så ovanligt. När jag kommer på ngt så ska de gärna ha skett igår. Kanske blir det att kolla runt på tapeter och färg på min lediga dag i morgon !!

NU ska det dock kvällas, kanske blir det att se lite serier innan John Blund kommer på besök.

Kram !!


Denna fototapet från Rusta vore riktigt snygg att ha i rummet.


Eller denna.


Denna vore nog ganska så frän på en lite mindre yta.

Synd bara att de är bårder i typ alla rum här hemma. Ursch. Rusta kan kännas lite skräpigt, men samtidigt vill man betala en massa dyra pengar i en lägenhet som man inte ens vet hur länge man kommer bo i. Annat vore det om det var i ett hus.

Åh jag gick just in genom Miraquels hemsida till några olika ställen där man fick provtapetsera. Så mkt snyggt det fanns. Kan man välja en brun fonduvägg till valnöt, eller ska man ta svart och bryta av med vita detaljer i möblemanget ??

Så trött så trött.

Vi höres !!

Kommentarer
Anonym skrev:

Tegelvägg är inte att rekommendera. Det ser lite tacky ut samt lite mer för ungdomsrum. Om ni bor i hyreslägenhet blir nog inte hyresvärden så glad. Tänk på att hålla det neutralt.

2009-03-11 | 14:18:49
T skrev:

Jag röstar också bort teglet. Men röstar bakom soffan-väggen, en snygg och lite utstickande mönstrad tapet, eller fototapet, tycker jag. Chokladbrunt är fint så det håller jag med om, men tänk på att det kan bli mörkt, mörkt.

Åååå jag vill också botanisera i tapetdjungel, det är så roligt. Fast var mätt i magen innan du börjar är ett tips ;0)



Kram

2009-03-11 | 18:09:50
URL: http://theressorvag.blogg.se/
Carro skrev:

Tack för tipset! Var in och kollade på HM men det var ju fel strolek så klart.



Va snygg den översta fototapeten var! Inte visst jag att de hade sådana på Rusta:)

2009-03-11 | 20:32:57
URL: http://carrolundmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback