2009-05-05 | 13:47:38

18 timmars spår.

Så har vi varit och spårat. Det gick nästan läskigt bra. hade väl legat en ca. 18 timmar. Det var ingen skillnad på hans spårande jämfört när de bara har legat ca. 8 timmar. Han tuffade på, tempot kom inte ner lika mkt som jag hade velat. I slutet så var det perfekt, men då var han väl lite trött. ;0) Var in och hejdade några gånger men tordes inte peta alltför mkt just när det var ett svårare spår.
Jag är imponerad och nöjd över min lilla vovve. En sak som har förbättrats sedan ifjol är att när han slår, så gör han det mkt lugnare nu. Förr hopapde han runt som en tok, medans han nu söker av mkt lugnare och bättre.
En glad vovve var det som hittade klöven (jag hade gömt den lite.) och en lika glad matte. Nu är han ganska så trött och ligger på balkongen och vilar.
Bara att börja med återgångar och dylikt, kanske lägga spår helt utan blod osv.
Kul Kul !!

Har just varit och handlat hundmat och ska snart ner på stan för att införskaffa några nödvändiga saker. Kanske följer det med lite onödiga saker med, vem vet. ;0)

PM:et för Piteå 17 maj har kommit och jag ska precis sprätta det och kolla hur många vi blir.
Spännande.
Hm 35 anmälda i rasen, står inte hur många i varje grupp inte. Eskil ska in i ringen som nummer 38 och Diesel som nummer 35.
Är jag lite trög, eller hur kan Eskil gå in som nummer 38 när det bara är 35 anmälda ?? Är det för han är champinjon eller ??
AHA jag tror ja kom på det, det är ju Flats före, samt att han ska gå IN i ringen som nummer 38 av samtliga i ringen den dagen !!
Hm kanske borde jag radera allt, äsch ni kan lika gärna få se hur lagom tröga jag är. =0)
Håhå nu fick jag visst små fjärilar i magen oxå !!

Puss !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback