2009-11-12 | 06:07:41

Måste jag verkligen ??

Varje morgon då jag måste kliva upp, så funderar jag om jag verkligen behöver åka till skolan. Jag kommer fram till samma sak varje morgon, att ja det måste jag. Sängen lockar dock sååååå varm och skön.
Idag står det konditionsträning på schemat, alltså teorin bakom den. Tack och lov, tror inte jag hade orkat röra på mig många mm idag.
Fick btw ett roligt mejl idag, som jag ska försöka svara på ltie senare. Sen om vi har tur, så kanske det blir lite förändringar här på bloggen !!

Nej, nej det här går inte. Det är dags att bedra sig till bussen snart.
Ha en bra dag !!


Eskil ifjol.

Kommentarer
Elin - JULBLOGGEN skrev:

SPIKMATTAN är årets julklapp!

Jag är inte förvånad. Är du?

2009-11-12 | 11:50:11
URL: http://julaftonsmorgon.blogg.se/
Susanne skrev:

Hej Jenny! Är på jakt efter lite julmys och måste fråga, vart har du köpt dina yankee candles?



2009-11-12 | 13:07:07
URL: http://klumgarden.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback