2009-11-02 | 23:37:26

Tips för kalla fötter.

Jag orkade visst inte sitta uppe så länge. Sängen drar och jag ska precis krypa ner. Tänkte bara tipsa om en sak för folk med kalla fötter. Jag har alltid haft och kommer förmodligen alltid att ha, kalla fötter. Speciellt på kvällarna när jag ska sova.
Var inne på Lush för någon vecka sedan för att köpa en tvål, hittade btw en söt rosa en med kokos på. Hur som haver så vid kassan fanns det en massa nyheter, varav en hade en skylt typ "fryser du ofta om händer och fötter??"
Jaaaaaaa svarade jag och hon i kassan tyckte jag skulle prova den. En värmande Bodybutter vid namn The soft touch. Jag gick på hennes försäljarsnack, och tack och lov för det. För den funkar faktiskt !! Varje kväll smörjer jag in tassarna med denna och de blir behagligt varma och sköna. Dock luktar den inte nygräddad kanelbulle som hon sa, men den luktar gott.

Så no more cold feets för fröken Pettersson !! Och jag tycker om du precis som jag, har kalla små fossingar ska unna dig en bit av denna. Fungerar lika bra på kalla händer, och sen blir du mjuk som en bebisrumpa på köpet !!


Kommentarer
BakFia skrev:

åh! tack så mkt!:D

2009-11-03 | 08:19:43
URL: http://bakfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback