2009-10-27 | 15:08:54

Here we go again.

O yes. Nu är alla kapitel lästa och alla instuderingsfrågor till dess avklarade. Sitter allt ?? skulle ikke tro det.
Så därför kör jag igång med lite rep. nu. Vi början igen med det centrala nervsystemet, CNS.....nästan som de som betalar mig en liiiiten summa pengar varje månad. =0).
Ändå skönt att jag hunnit igenom allt, nu kan jag rep. både idag och hela dagen i morgon. Och sen på torsdagkväll kan jag ta igen allt jag fått sätta åt sidan den senaste veckan.
Tvätt och sånt kanske ni tänker.
Nej för skrutt, alla tidningar som kommit, alla avsnitt av mina serier jag inte hunnit se och liknande.
Det gäller ju att prioritera !!
;0).


Sötpojkarna i solen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback