2009-10-12 | 12:14:42

Tack Nelly och Sofis Mode.

Så nu är hundarna promenerade, mat är intagen och all post är läst. Nu är det bara kvar att plugga hela dagen lång. Yeay !!

Förra torsagden så hade www.nelly.com ett samarbete med Sofis Mode. Om man beställde kläder från Nelly under kväll fick man en goodiebag på köpet. Jag skulle ha lite småsaker så jag passade på, gratis är ju alltid gott. Idag kom paketet, de är sjukt snabba på att skicka Nelly. Hade väl egentligen inga stora förväntningar över vad som skulle följa med, någon lite sak tänkte jag. Jag hade lite fel. En mössa, en plastbag och en klänning fick man !!
Klänningen tyckte jag personligen var riktigt fin, och det är för mig en härlig sommarklänning att ha ljumma kvällar.

Så tack Nelly och Sofis Mode !!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback