2009-09-14 | 09:14:55

Måndagsmorgon.

Igår kom jag i säng klockan tio, då var jag super trött !!
Klev upp tio över åtta idag. Känner mig ändå hyfsat utvilad, sköööööönt.
Har varit ute på en promenad med dogsen i det kyliga men soliga höstvädret. Man vill bara krypa upp i soffan med en filt och en kopp T när man kommer hem. Helst av allt hade man velat sitta vid en öppenspis, men det gick ju åt skogen.
It still hurts like...... !!

Idag blir det inte mkt slötid framför datorn. Ska nu träna lite på det jag ska mässa om idag, skriva ner stödord på ett nytt papper. Sen läsa ytterligare lite till om våra muskler. Åka till skolan strax innan tolv. När jag kommer hem så ska hundarna få sitt, sen blir det att läsa muskler igen, och sedan börja läsa det vi ska gå igenom i morgon.
Sen vill jag gärna hinna gå på aerobic basic ikväll. Vi får se vad jag hinner.

Hoppas ni får en bra måndag och en bra början på veckan !!

Kjam !!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback