2009-09-03 | 17:01:05

Hilary och jag.

Jag har ju skrivit tidigare om att jag är jätte sugen att färga mitt hår brunt. Jag menar verkligen BRUNT. Samtidigt har mitt inre velat en del, för till sommaren kommer jag säkert vilja vara blond igen. Kommer det gå att fixa, passar jag i mörkare hår osv ??

Men så hittade jag en av mina favoritkändisar, Hilary Duff. Jag tycker hon är skit snygg. Och hon har haft riktigt brunt hår, och gått tillbaka till sitt blonda igen.
Så om det funkar för henne borde det ju ändå funka för mig oxå, eller hur !!



Som ASsnygg brunett.


Som APsnygg blondin. Jag tycker hon har fantastiska ögon tjejen !!

Nu är jag ju iof inte Hilary, men mitt hår borde ju gå att få blont igen tycker jag.

Någon som vet ??Som prövat på eller tom är frissa som kan ge mig lite tips !!



Just ja snygga Duff ska ju vara med i något avsnitt av Gossip Girl. Det kan bli intressant.


Kommentarer
Linda skrev:

hihi eller hur!Dom nya termomuggar samt de gamla är urläckra,de väääntar på dig,hihi...=)

2009-09-03 | 19:05:08
URL: http://hummingbird.blogg.se/
Jeanette skrev:

Testa gärna att bli brunett. Jag har oxå väldigt ljust hår men har färgat det brunt flera höstar och det är aldrig några problem att få det blont igen till våren eller sommaren.

2009-09-03 | 19:22:35
URL: http://heltvanligtliv.blogspot.com
Mia ❤ skrev:

Hon är riktigt snygg i bägge färgerna :)

2009-09-03 | 20:09:53
URL: http://www.improveme.se/makeover

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback