2010-04-13 | 15:52:01

Strosa, sitta, strosa lite mera.

Just kommit hem från stan och en dag med Maria.
Vi har strosat lite, suttit ned, strosat lite till, suttit ned lite mera. Bar gått runt och inte kännt någon stress eller press. Precis vad jag behövde.
Självklart har vi surrat hela tiden och det blev många goda skratt.
Storhandlat har vi också gjort, Maria köpte bomullsrondeller och jag plastspatlar till min dagkräm !!

Tack för en perfekt dag gumman !!

Nu ska jag skriva inköpslistan för dagens storhandling. Undrar om de ska ätas broccolisoppa här i veckan ??!!


Kommentarer
kristine skrev:

Vad är bomullsrondeller?!

2010-04-13 | 18:02:43
Mrs Li skrev:

Vassego och tack själv :)



Kristine: Jag kallar dem bomulls-pads, vet du då?

2010-04-13 | 20:31:04
URL: http://edwinochalexander.blogspot.com
kristine skrev:

Bomullstussar?

2010-04-14 | 18:11:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback