2010-04-14 | 14:43:47

About me.

Lite tidsfördriv såhära på em.


Höger- eller vänsterhänt: Extremt högerhänt.
Humör just nu: Lagom glad, lite trött.
Favoritgodis: Sura saker, samt choklad såklart.
Är det nåt du absolut inte äter: Är vegetarian.
Kläder just nu: Tröja från H&M med markerade axlar, jeans med revor i.
Musik just nu: RIX svammlar på.
Vad sa du senast: "Hej sötnos" till min lilla hund som kom och la huvudet i mitt knä.
Sommarplaner: Jobba först fyra veckor, sen ha semester. Hoppas få åka en sväng till London !!
Fisk eller badkruka: Badkruka, tyvärr.
Saft eller alkohol: Hur sjukt låter det inte att svara alkohol, men jag är ingen saftdrickare. Ok svartvinbärssaft då !!
Hur många kuddar sover du med: En, MIN kudde.
Favoritväder: Sol och ljumma vindar.
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Någon att prata med, datorn (haha) och musik.
Spelar du nåt instrument: Nej, spelade gitarr som yngre.
Morgon- eller nattmänniska: Beror på, jag kan vara både och.
Sparare eller slösare: Sparar, hamstrar !!
Bästa film: Dirty Dancing.
Tror på liv på andra planeter: Mjo, lite ologiskt att vi är ensam. Men vi kanske sitter i karrantän, eftersom vi förstör våran värld så väldigt mkt.
Kommer du ihåg din första kärlek: Japp.
Älskar du henne/honom fortfarande: Haha, inte det.
Har du några homosexuella vänner: Yes.
Tror du på mirakel: Bra fråga, aldrig tänkt på det.
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: SJÄLVKLART !! Hur svårt kan det vara ??!!
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Ibland, ibland inte.
Ser du på kärleken som ett misstag: Nej.
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Kanske inga, eller så 1-2. Jag vet inte ännu.
Bio eller promenad: Två så olika saker. Älskar promenader i naturen, man mår så bra sen. Men att gå på bio och försvinna in i filmens värld är ju inte helt fel heller. (Laddar du för SATC-2 Maria ??)
Är du kittlig: Nå så kopiöst !! Speciellt på knäna och i nacken. Skallat många stackare i mitt liv.
Stjärntecken: Tvilling.
Rädd för insekter: Nä, så länge de inte krälar på mig är jag inte så brydd.
Äckligaste insekten: Fästing, om de nu räknas till insekt. (borde jag som gammal biologstudent veta.).
Största svaghet: Min självkänsla är inte vad den borde, samt att jag gärna ältar saker.
Det här är jag bra på: Älta !! ;0). Haha nä men att
Bästa bok: New Moon.
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja: Fick faktiskt frågan igår, och jag har ingen aning.
Vad vill du jobba som: Hälsovägledare, coach, egen företagare, djursjukvårdare, miljonär.
Chips, morötter eller godis: Chips och godis.
Pizza eller hamburgare: Pizza.
Skriver du dagbok: Inte för tillfället. Bloggen fungerar ju lite som en dagbok.
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig, var nånstans: Har en tatuering på ankeln, varit piercad i tungan två gånger. Supersugen på fler tatueringar !! 
Stökigt eller välstädat (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Just nu lite mittemellan, hundarna har dragit in sand. Chockade ??!!
Gungar du på stolen: Nope.
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump: Är du galen ??!!
Vilken hand håller du gaffeln i: Höger, fel, fel, fel, jag vet. =0).
Är du rädd för blod: Nej inte alls.
Saltar du på maten: Jo alldeles för mkt faktiskt.
Gillar du att sjunga: Love it, sjunger dock hellre än bra.
Anser du att du är stark: Mentalt ellr fysiskt ?? Fysiskt är jag stark som en björn !! Eller hur var det nu ??
Brukar du sola: Har inte tålamod att ligga och pressa.
Vad gör du om du får hicka: Håller andan eller ber någon erbjuda mig pengar om jag hickar igen.
Röker du: Nej.
Snusar du: Nej.
Använder du knark: Nej.
Kaffe, te eller inget: TE i mängder.
Har du en besatthet: Hm ingen aning. Hoppas inte det !!

Kommentarer
Johanna skrev:

Hej :)



Ville bara tipsa dig om en jätte fin tävling i min blogg. Du kan vinna valfria lösnaglar och smycken från Victoriandreams.se



Kram

2010-04-14 | 14:49:49
URL: http://hannahsworld.blogg.se/
J'licious & L'licious skrev:

söt blogg :)

2010-04-14 | 15:02:21
URL: http://jllicious.blogg.se/
J'licious & L'licious skrev:

sv; detsamma!

2010-04-14 | 15:27:08
URL: http://jllicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback