2010-12-17 | 23:16:40

Nyhet blev det visst ändå.

Utan att jag tänkt på det, eller för den delen planerat det, så har det varit full rulle nästan hela dagen.
Gjorde en runda på stan för att leta julklappar, hitta inga.
Sen hem en sväng. Då ringde mamma, hon var påväg in till stan. Så hon och jag gick i Gallerian en sväng och sedan hamnade vi på Coop.

Sedan jag kom hem har jag bakat, sommarkaka fast med vintersmak, alltså med pepparkakskrydda. Jag har även bakat lite nytt, fast jag skrev i förra inlägget att min släkt gillar samma gamla tråkiga fika. De får helt enkelt fika av det som finns, eller gå hungriga !! ;0).
Hm ja just ja, jag har bakat havrekaka med choklad i långpanna. Mumma !!

Hade tänkt hinna med lite julgodis, men jag börjar bli för trött. Ska hoppa i soffan och somna där typ, hehe.
I morgon ska jag baka mjuk pepparkaka, kanske en Kalle Anka-kaka, Nigellas fudge, Leilas morotskaka och Chai-muffins.
Har inte bestämt mig för om jag ska göra egna tårtbottnar eller vara slö och köpa. Beror på hur morgondagen ser ut.

Bjuder på lite bilder från igår, då blogg. se inte ville vara med.


Kämpade emot väder o vind för att skicka årets julkort. Tänk på det när ni får dem !!




Lyckliga monster !!



Sov gott
!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback