2010-02-02 | 12:06:25

Snöyra.

Först vill jag tacka för alla peppande ord, både här och på mejlen.
Jag är SJUKT taggad, och väldigt nervös.
Tänk om ingen vill köpa T av mig.....fast jag ska tänka positivt har jag bestämt mig för.

Blev inte så mkt mera bloggande igår. Jag satt och klurade, räknande och funderade på hur mkt T jag ska ta hem från början, vilka sorter och lite sånt.
Svårt vill jag lova då de har över 42 sidor med olika teer och jag kommer kanske kunna börja med max sex. Känns lite lite, men samtidigt vill jag inte ta mig vatten över huvudet och göra något dumt.

Vad tror ni om två svarta, två gröna och två röda ??

Idag ska jag läsa klart en bok till skolan, perfekt väder för det. Det toksnöar här. Varmare än igår då det var över minus tjugo. Men samtidigt går det inte att vara ute längre stunder för det blåser så man ser inte vart man går.
Behöver jag säga att hundarna älskar det ??
Ska även skicka iväg ett par skor som jag sålt på Tradera, börjar rensa lite i skåpar och så. Skönt.
Finns tre par skor till där om någon har storlek 36 och är sugen på nya skor.

Nope nu ska jag göra mig redo för att möte världen.
Kom gärna med mer tips på vad ni vill jag ska ha för sorts T hemma.

Kjam !!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback