2010-02-21 | 19:31:06

Taktikvila.

Färdig med jobbet- nice.

Har hunnit ätit, skriva en bokreflektion, duscha och dricka T sen jag kom hem.
Kvällen fortsätter i ett rasande tempo.
Kylen är avfrostad och nu ska varornas vara eller ikke vara bestämmas.
Sen ska det ses lite OS- skidskytte.
Taktiksova lite så jag orkar se Sverige-Finland klockan 06.00 i morgon.
Efter det ska mamma och jag till Lule. Jag ska ta bort några födelsemärken, denna bloggen fick mig att inse att det är en ganska så billig livförsäkring. Och de ska bli skönt att kunna vara i solen i sommar utan att behöva oroa sig.
Jag har dock en under foten, hm undrar om jag kommer kunna gå sen, det har jag inte riktigt tänkt på.

Nä vet ni vad, jag måste fortsätta rusa runt här hemma lite. Om jag ska hinna med allt jag vill.
Effektivitet är det bästa !!


Får fortfarande "chills" när jag tänker på det !!

Kommentarer
Helena S / Bara en kaka till skrev:

Vad glad jag blir att det finns de som bryr sig om huden och sina födelsemärken! Min mamma har fått skära bort hudcancer-elaka märken flera gånger, och jag är rödlätt med vitrosa hud, så jag måste också alltid vara försiktig i solen. Mer sånt!

2010-02-21 | 19:47:23
URL: http://www.baraenkakatill.se
AnnaPanna skrev:

Alltså, vad menade fröken P med kommentaren i min blogg? Är kanske lite seg, men jag förstod inte riktigt... Och vad duktigt att ta tag i födelsemärken, borde också kolla upp dom! Lycka till imorrn!

2010-02-21 | 20:29:50
URL: http://levalivet-ipite.blogspot.com/
jennie skrev:

Jag tog ju bort 2 st i ansiktet med laser hos hassler, är det dit du ska? luktade mest bränt när dom tog bort dom.

Ha det



Kram

2010-02-21 | 20:30:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback