2010-01-24 | 20:35:48

Dålig bloggare med varma fötter.

Helt slut som artist är jag idag.
Sprungit som en tok på jobbet idag och ändå inte hunnit med hälften av det jag ville. Sånt tycker jag inte om, jag tycker om att få göra klart, göra bra och göra fint.

Hann med att åka förbi mamma och pappa en sväng också.
Mamma gav mig en ltie överraskning, och jag blev SÅ glad. Ett par långa, vita, mysiga sockar. Jag har letat sånna i evigheter (eller iallafall sen jag såg dem första gången och INTE köpte dem.) Helt underbara. Perfekt till mig som alltid fryser om fötterna.

Så jag hade faktiskt tänk vara en dålig bloggare idag och krypa ner i soffan och mysa lite med en kopp T. Fast det kanske bara är bra ??




Kommentarer
Mrs Li skrev:

Tack gumman! Jag är nöjd, känns lite roligare med en fin hårfärg medan man sparar ut håret.

Fika på stan kan jag ta vilken dag du vill, jag är ju ledig, säg bara till så kommer jag in till stan. Om du behöver ett offer för skolan vet du att jag finns och ställer upp om du behöver mig, annars gör jag det gärna när du ska börja med massage-delen!! ;)

Kram på dig!

2010-01-24 | 23:00:06
URL: http://edwinochalexander.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback