2010-06-01 | 15:43:30

Tvätteri och haveri.

Bara jag som har problem med blogg.se ??
Postade ett inlägg i morse och nu ser jag att det inte kommit fram.
Grrrr.

Pitholmsheden blev en höjdare, pojkarna sprang och sprang, nosade och nosade. Matte hon kunde ströva lite fritt, ganska vindstilla mellan träden. Hann förbi moffa och hämta lite färska rabarber också. Vi får se om det blir en paj eller kanske lite kräm.

Har snart tvättat fyra maskiner tvätt. Vet inte riktigt vad det är, men fast humöret inte är på topp så är kroppen full av energi. Så nu sitter jag och funderar på vad jag ska göra härnäst.
Blir nog att skriva inköpslistan för storhandlingen idag.
Sen måste jag läsa ikapp lite bloggar, har inte läst på hela helgen, kan bli intressant att se hur många inlägg jag har missat.

Hoppas blogg.se fixar fram hejna inlägget iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback