2010-06-06 | 06:58:37

Grilltajm.

Efter mycket velande och dealande med vädret så blev det grillat iallafall.
Sambon står nere nu och leker man medans jag tar fram alla tillbehör.
Det blir sallad med vattenmelon, hade helt glömt bort hur sjukt gott det är, jordgubbar, tomat, gurka, sallad. Grillad färskpotatis, sparris, majs och qourn till mig och död gris till sambon.
Har gjort en röra på turkisk yoghurt, basilika, gräslök, vitlök och lite soltorkad tomat (skvallra inte om det till sambon, han tror inte han tycker om det.) Bea-sås blir det också, samt vitlöksfyllda bröd.
Hade tänkt göra en smulpaj med rabarber till efterrätt, men jag vet inte om vi får i oss det efter all mat, haha.

Nu ska jag återgå till att leka lite duktig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback