2010-03-31 | 21:54:18

Skare vara såhära ??

Alltså jag fattar inte, den dära Basal Kroppsmedvetande kursen har tagit knäcken på mig. Jag har ont på ställen jag inte visste var möjligt !!
Känns nästan som om jag har varit och kört ett super, duper hårt träningspass och samtidigt känns det som om jag är sjuk. Hela kroppen är lixom tömnd på energi. Lite läskigt.
Måste nog mejla läraren och höra om man ska känna såhära.

Hur som haver, det var trevligt med mamma på stan. Mkt folk i rörelse, framförallt på matbutikerna.
Att man kan handla så mkt mat är faktiskt facinerande.
Jag tog det lugnt med börsen, men hittade ett snyggt nagellack från Depend, billigt och bra. Att man sedan fick tre stycken för 50:- var klockers, jag fick med mig ett baslack och ett topplack hem också. Nude- trenden. Gillar den faktiskt.
En handkräm från H&M blev det också, organic och allt. Det gillar jag !!





Jag köpte även några fina band att binda runt påskäggen jag ska ge bort. Det får ni se när äggen är klara. Tror det blir lite påskpyssel i morgon.
Har betalat räkningarna ikväll, alltid lika kul eller hur. Sett lite Leila Bakar. Och nu häckar jag här.
Tror det blir en tidig kväll. Har ingenting särskilt på schemat i morgon, men de kan vara skönt att komma i säng i tid.

En sak ska jag ha hem i morgon. Gula tulpaner, det försvann ur min hjärna idag.

Puss !!

Kommentarer
Ulla & Co skrev:

Vi önskar er en GLAD PÅSK

2010-04-01 | 07:33:44
URL: http://www.gottigottas.com
Tone skrev:

Det programmet är ju så himla bra :) Massa inspiration.

Åh vad skönt att höra att jag inte är ensam :D

2010-04-01 | 08:57:14
URL: http://tone021.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback