2010-03-18 | 11:38:27

Snö utanför mitt fönster.

Det snöar- why ?? Har vi inte fått nog nu, det ska ju börja bli vårigt och slaskigt ute. Inte komma en massa snö.

Varit uppe ett tag, hunnit med frukost, hundpromenader, läsa både bloggar och tidningen.
Baklusten som försvann igår, är tillbaka så mamma ska få sina kakor fixade idag. Sen ska jag faktiskt börja med skolan. Har gluttat lite på uppgiften och ska titta lite mera på den, medans jag sitter i soffan och kollar på skidskyttet som precis har börjat.

Bjuder på några plutläppsbilder från i lördags, Maria hon lyckas riktigt bra. Jag, hm tja jag ser mest enormt konstig ut !!




Tillslut bröt Maria ihop.


Kommentarer
Mrs Li skrev:

Gah! Av alla bilder vi tog så måste du visa just dom? :P Jag ser ut som en anka :D

Jag måste ju påpeka att vi faktiskt hade fått i oss en drink eller två ;)

2010-03-18 | 23:41:18
URL: http://edwinochalexander.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback