2010-05-17 | 14:32:24

Orkeslös.

Det blev inget sovande i soffan tidigare idag.
Li ringde och vi surrade i en och en halv timma, nice.
Sen tyckte jag att det var dags för pojkarna att få komma ut i solen en stund.
det var då jag upptäckte hur ikke pigg min kropp är. Vi var inte länge alls, runt 40 minuter, och jag var helt knäckt. Det var tom jobbigt att lyfta fötterna för att ta sig framåt.

Nu ska jag väl egentligen inte klaga, då det är sällan jag är sjuk.
Men det kanske är därför jag är så dålig på att vara det.

Har suttit på balkongen i solen och fått en del fräknar. Läst lite reklam och posten.
Nu hade jag faktiskt tänkt unna mig en powernap, för att sedan ta upp rapportskrivandet igen.

Ajdö !!

Kommentarer
Emma skrev:

Känns skönt att veta att man inte är ensam sjukling i detta fina väder. ;P Jag är inte heller duktig på att vara sjuk, men men... Krya på dig!

2010-05-17 | 16:42:49
URL: http://emmae.doggyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback