2010-11-25 | 11:34:48

Tråkigheter.

Näsan är nästan tillbaka till sin vanliga potatisnäse-form. Så det blev att göra ett nytt pass idag. Jag har växt hela tre cm sen förra passet, inte illa !!
Sen att man ser ut som ett mongo på kortet, tja det är väl smällar man får ta. Tror inte ens jag tittade in i kameran.

Vet inte om jag skrivit det här i bloggen eller inte, men farfar ramlade och slog sig rejält förra veckan. Förutom att han såg hemsk ut i ansiktet så fick han några mindra blödningar på hjärnan. Han har varit hemma i några dagar, men pappa ringde precis.  Nu har han fått lunginflammation och de har kört upp honom till Sunderbyn, pappa var påväg dit nu. Farfar var visst helt borta och de var väl osäkra på om hans kropp skulle orka med allt.
Fick ett annat tråkigt sjukdomsbesked om en som står mig väldigt nära igår. Det gör mig så ledsen och gör mig så ont att just denna person ska drabbas igen.

Känns som om de får vara bra nu. Varit så mkt senaste året, på båda mina släktsidor.
Jag vet inte hur många tårar jag har kvar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback