2010-10-01 | 10:56:21

Bröst-fredag.

Sitter på skolan och väntar på bussen. Vi har haft rep. av massagen. Jag har gått igenom bröstmuskulaturen, för den tycker jag är ganska så svår. Gissa om sambon kommer få lite knådning på sin Pectoralis Major ikväll. Samt biceps och triceps.

Jag var rejält trött i morse då klockan ringde, ändå var jag i säng i hyfsad tid. Mamma och jag var ju nere på stan och tjejkvällen en sväng. Rejält med folk var det. Hittade ett gulligt fat att typ ha frukostmackorna och liknande på, endast 39 riksdaler. Helt i rätt kurs.

Nä nu ska vi tydligen bege oss. R är ledig idag, så vi ska gå och kolla på nya glasögon åt honom. Sen tror jag att jag ska tvinga honom att köpa lite nya sockar åsså, mohahahhahahaha !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback