2010-10-05 | 13:59:15

London here I come !!

NU är resan till London beställd.
Det tog tre timmar i telefonen med mamma, phu, snacka om att vi kan tjorva. Vi hade lite svårt att välja hotell, men tillslut valde vi det som fått bättre betyg på frukosten. Ligger nära Hyde Park och Paddington Station.
Men som sagt nu är det bokat. Vi åker den 7 december och åker hem den 11.

Tror ni jag ser fram emot det ??!!
O YES !!
Julskyltning, Starbucks, Oxfordstreet, Pret A Manger och en massa annat roligt. Ni som följt bloggen vet ju hur länge jag tjatat om att jag vill åka dit, och nu när resan är beställd känns de lite, hm nästa overkligt, haha.

Ni som varit i London får gärna komma med tips på ställen man bara måste besöka, bra restauranger, roliga ställen, ja alla tips är välkomna.

Nu ska jag hoppa in i duschen, för jag har träsmak i rumpan efter att ha suttit vid köksbordet i tre timmar, hehe.









Me happy !!

Kommentarer
Malin Sundin skrev:

tack så mycket :)



hoppas allt är bra med dig!

2010-10-05 | 20:38:52
URL: http://malinsundin.blogg.se/
Fia skrev:

Bara att höra av dig om du vill ha lite tips om London, Jag blir riktigt avis på dig men jag ska dit i vår någon gång. Jag har abstinens, jag har bara varit dit två gånger sen jag flyttade därifrån.... och det är 11 år sedan. I LOVE LONDON!

2010-10-06 | 19:00:19
Tone skrev:

Tack :) Ska försöka slappna av men det är lättare sagt än gjort.



Tycker absolut att du/ni ska gå på musikal. Leta reda på vilka som visas och välj ut någon. Skithäftig upplevelse :) Gick på Wicked när jag var där sist, åh vill dit igen nu :)



Kram

2010-10-07 | 10:21:30
URL: http://tone021.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback