2010-09-10 | 06:09:16

Förkyld dator ??

Min dator är inte riktigt kry, vad som är fel, tja det vet väl inte jag. Jag fattar ingenting när det gäller datorer. Sambon försökte förklara och jag nickade förstående (not.). Nåja han skulle kika på den.
Prylar ska bara fungera för mig, inte krångla eller lägga av. Det är en sak som jag kan bli enormt stressad av.

Går bara till lunch idag, sen ska jag nog hem och ta mig en tupplur skulle jag tro, iallafall som det känns nu.
Sedan är det visst redan helg, ska iof. jobba jag men ändå. Tiden flyger verkligen iväg. Sen var det visst kalas för någon som fyllde tant, hehe.

Nä bara göra sig klar för att sätta sig på bussen och sova en stund.
Ha en skön fredag !!

Kommentarer
Susanne skrev:

Svar: Så glad jag blir att du gillar min blogg... jag har ju hållit på i en evighet :-) och lärt mig lite efterhand...



Ha en toppenfredag och hälsa gärna på igen!



Kram

Susanne

2010-09-10 | 11:58:52
URL: http://kandy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback