2010-09-01 | 18:56:52

I´m a bad, bad girl.

I´m a bad, bad girl !!
Jag har ju muggförbud, men jag kunde inte låta bli. Sambon tyckte också att den var fin, så då känns det lite bättre. Laugerhaus är en farlig butik för en som är mugg och brick tokig.

Men se den är ju som gjord för mig som börjat plugga igen.




Hur teet följde med hem, det har jag ingen aaaaning om. Men jag ska precis inviga muggen med lite kanelbullar och fortsätta läsa om våra muskler.



Jag tror förresten att det kommer öppna en mysig inredningsbutik här i stan, i Guldfynds gamla lokaler. Jag kunde kika in när jag gick förbi och de höll på att packa upp. Chabby chick och lantligt, spännande !!

Kommentarer
Molly skrev:

jag håller med om att det är farligt att gå in på lagerhaus :p de har ju så mkt fint där ju! :)



tack för kommentaren på min blogg, blev jätteglad :)



hoppas att du har haft en bra dag!? ta hand om dig och ha en fortsatt bra vecka! kramar

2010-09-01 | 19:02:01
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com
Emma skrev:

Visst är det uuuuuuunderbart med en ny inredningsbutik till stan?!! :) Jag längtar.

2010-09-03 | 14:38:26
URL: http://emmae.doggyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback