2011-04-26 | 11:30:52

I ryggen.

Med en helg fylld med roligheter i ryggen, vågar jag lite försiktigt blicka framåt mot ljusare tider.

Jag har dansat, skrattat, träffat nya människor, tydligen halsat Vodka och ätit strips på ett roligt sätt !!
Inhandlat massor med bra saker på IKEA för att kunna göra mitt hem, till just det, ett hem. Inga onödiga inköp utan bara saker som verkligen behövs.
Jag har umgåtts med släkt och vänner, gjort debut på cykeln, fått ett lyckotroll och fräknar på näsan.

Helgen känns just nu som en liten nystart och jag hoppas att den känslan håller i sig.

Idag vaknade jag av att det regnade.
Underbart.
Visst jag älskar solen och värmen, men ett riktigt härligt vår/sommar-regn gör mkt för själen.
Nu skiner solen, tyvärr blåser det rätt mkt.
Ska dock bege mig ut på lite äventyr.

Kjam !!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback