2011-08-17 | 10:45:25

Dream a little dream.

De senaste två veckorna har jag drömt så verkliga och super-konstiga drömmar. Varje morgon när jag har vaknat har jag kommit ihåg allt. Det oftas inte bara en dröm, utan två, tre stycken och jag kommer ihåg känslan och allt när jag vaknar.
I natt har jag varit i London utan att köpa hem EN ENDA T-MUGG !! Skandal. ;).

Det regnar och är grått ute. Alltså blir det en innedag idag. Funderar på att surfa runt och kolla på tapeter och inspiration till lägenheten.
Någon som har några bra tips på sidor ??


Kommentarer
Malla skrev:

Jag har ALDRIG vart till London. Skulle gärna resa dit men kan som inte bestämma om det ska bli london,paris eller rom så jag stannar hemma istället :P

Borde ha bra tips på inredning men kommer inte på några.

2011-08-17 | 22:30:11
URL: http://www.monstermalla.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback