2011-12-20 | 22:59:00

Det går framåt.

Idag var det också mkt att göra. Kanske inte lite galet som igår, men jag är ändå rätt så slut i huvudet.
Sen jag kom hem har jag slagit in lite mera julklappar, måste säga att jag är väldigt nöjd med utsidan på några utav dem i år. Jag har även sorterat alla kvitton så jag vet vart jag har dem. Som jag tipsade om innan så förvarar jag alla julkvitton i ett speciellt kuvert, så jag vet vart jag har alla.
Jag har även passat på att handla lite saker som inte är så beroende av datum. Så den stressen har släppt lite. Har ju tidigare berättat att jag har tänkt prova lite nya saker på mitt julbord, som de senaste åren varit väldigt tråkigt och begränsat. Röbetor köpte jag hem idag, tänkte göra en sallad med det och fetaost. Brysselkål hade jag tänkt försöka mig på, samt grönkål. Vi får se om tiden räcker till. Man behöver faktiskt inte göra allt, men det vore roligt att prova på.

I morgon ska jag åka iväg en sväng innan jobbet, de sista klapparna ska inhandlas. Sen är jag klar. Dock väntar jag på en drös saker, så jag hoppas att posten gör sitt jobb i år.
Sitter här och småfryser så jag ska svepa in mig och se lite SATC innan det är dags att sova. Ska även skriva klart handlingslistan för torsdag. Skönt att ha det mesta klart, sen så älskar jag ju listor !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback