2011-12-24 | 15:27:27

God Jul.

Min julafton fick en minst sagt guppig start.
Sa jag förresten att jag fick kasta en hel limpa eftersom jag helt glömt bort jäsmedel.
Men jag bet ihop, och bröt ihop lite faktiskt.

Efter att ha gjort en supergod röbetssallad med fetaost och turkisk yoghurt, gräddstuvad grönkål samt fått i ordning allt lagom till Kalle så känns livet mycket bättre.
För nu ska jag njuta av de mina.
Släpp allt ni med.
Vad spelar det för roll om disken är kvar, om gästerna inte ska vara i köket, eller om du inte ens ska vara hemma ??
Vad spelar det för roll om du glömt köpa en sillsort, eller skinkan är lite torr. För även om julen handlar mycket om god mat, så handlar den iallafall för mig främst om att få umgås med dem som jag älskar och se dem le.

Så jag hoppas att alla där ute åteminstone en gång under denna kväll hittar samma lugn som det Diesel hade gjort i morse.



Med den bilden önskar jag mina kära läsare en riktigt GOD och FRÖJDEFULL JUL !!

Kommentarer
Åskrås skrev:

Hej. Har du somnat eller? Kramar från Åskrås

2011-12-30 | 18:36:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback