2011-12-07 | 10:31:40

Update.

En lite update.
Diesel skötte sig bra som vanligt, väger dock ännu mindre än sist så nu är det slut på deffen och dags att börja äta lite mera igen. Ingen kommer nog bli gladare än han.
Rumpan såg bara fin ut, öronen likaså. Hon kom inte ihåg sist hon såg ett par så fina öron. Dock fanns det kvar lite bacilusker i ena öronvaxet, vilket inte alls var något konstigt. Så vi ska fortsätta rengöra öronen och se sista av kortisonet så trodde hon inte att det skulle bli några problems.

Klockan elva kommer mamma, give or take en kvart. Så jag surfar runt på lite bloggar, hittat tillbaka till några av mina gamla favvisar. Och försöker påminna mig själv om att det tar tid, det går inte på nån vecka.


Kommentarer
Malla skrev:

har jag drömt eller skrev du här för ett tag sen att du gjort en dumlegran? i så fall, vad är det?

2011-12-07 | 14:37:04
URL: http://www.monstermalla.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback