2011-02-23 | 11:58:20

Inte unde tvång.

Jag satt igår och grubblade över varför jag inte är som alla andra.

Ta ex. Microfonkåt, alla andra i typ hela världen verkar tycka att det är den bästa låten på länge.
Jag tål den inte. Första gången jag hörde den så trodde jag typ att det var Kissie eller någon annan bloggare som försökt sig på en mindre lyckad sångkarriär.

Alla verkar så lyckliga över att Big Brother har börjat om.
Jag skulle inte se det under tvång.



Idag vaknade jag rätt så sent. Inne i en period där jag inte alls sover så bra. Drömmer väldigt mycket. Om saker/människor som jag saknar. Vaknar ofta upp med hög puls och känner mig lite ledsen.
Mamma sa det var fullmånen, och tja mamma brukar väldigt ofta ha rätt. ;).
Suttit med skolan, vårat projektarbete en stund nu. Jag är kontaktpersonen, och har ansvar över att mejla ut all information till deltagarna samt svara på frågor.

Jo är det någon som bor på landsbygden, dvs. ungefär fem minuter från en större stad som vill vara med i vårat projekt ?? Det går ut på att träna genom sin dator. Vi håller träning med Thera-band som vi sänder genom datorn, så att ni kan vara hemma och utföra alla övningar. Det ni behöver är en dator såklart, ladda hem ett program som är gratis, webcam och en micronfon eller högtalare så ni kan höra oss. Första träningstillfället är på fredag klockan 13.00.
Hojta till om intresset finns !!

Nu ska jag sätta mig och läsa i våran extremt tråkiga bok om entreprenörskap.

Adjö !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback