2011-03-07 | 10:52:26

New week.

Måndag igen, betyder alltså att vi går in i en ny vecka.
En vecka där jag verkligen måste sätta mig ner och plugga en hel del.
Så planen för idag är först att gå ut med pojkarna på en rejäl promenad, då ka jag sedan med gott samvete sitta och plugga i några timmar.
Det blir att läsa igenom böcker, anteckningar och lite sånt.

Om jag känner mig piggare, snorig och ont i halsen, så är det dags för provträning av Zumba ikväll klockan fem. Har verkligen sett fram emot det hur länge som helst, men har man ingen ork så känns det inte som om det är någon idé att åka dit. Men förhoppningsvis så kryar jag på mig under några timmars plugg.


Hur ser eran vecka ut ??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback